Webshop Trustmark and customer reviews
  1. Betaal ik verzendkosten?
    Ja, uw verzend- of bezorgkosten zijn afhankelijk van het totale gewicht en de afmetingen van de produkten van uw bestelling. Zij worden vermeld als u naar de kassa gaat en op de winkelwagen pagina.
    Indien uw bestelling te groot of te zwaar is om op de normale manier bezorgd te worden, ontvangt u van ons eerst een offerte.

  2. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
    Uw bestelling wordt geleverd door Postnl. U ontvangt van ons een track & trace code. Uw bestelling krijgt u, als de artikelen op voorraad zijn, binnen 2 - 3 werkdagen geleverd. Naar het buitenland bijv. Belgie of Duitsland kan het een dag langer duren. Bent u niet thuis op de dag van bezorging, dan laat de bezorger een briefje achter met bezorg-informatie voor de volgende dag. Bent u dan nog niet in de gelegenheid de bestelling aan te nemen, dan kunt u uw bestelling afhalen op het dichtsbijzijnde post-agentschap.

  3. Heb ik garantie?
    Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

    Voor zakelijke klanten geldt 10% van de waarde van de goederen, ten minste echter € 15,00 De garantieperiode conform de algemene voorwaarden van DKMtools blijft ongeacht de aangegeven rechten van teruggave bestaan. Particuliere klanten worden geen retourkosten in rekening gebracht.

    Heb kan ik een klacht indienen?
    Ga hiervoor naar onze klachten-pagina

  4. Wat zijn de kosten voor het verzenden onder rembours?
    Indien u gebruik wilt maken van de mogelijkheid om uw bestelling onder rembours te laten versturen berekenen wij de extra kosten hiervoor aan u door. (maximum gewicht 31,5 kilo, kosten €19,45 inclusief BTW)
Europe trustmark

Betaal met:

iDEAL