Webshop Trustmark and customer reviews

Heeft u een klacht?

Vaak is een telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Bel ons gerust

U kunt uw klacht telefonisch aan ons doorgeven op (0) 168 357755. Buiten kantoortijden kunt u een terugbel-verzoek aanvragen. Wij nemen dan de volgende werkdag contact met u op.
Ook kunt u uw klacht per email aan ons doorgeven.

Bent u niet tevreden over de oplossing voor uw klacht?

Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Meld uw klacht aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat u van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw mail, nemen wij contact met u op. Samen komen we vast alsnog tot een goede oplossing.
U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden.
Per email: u krijgt een ontvangstbevestiging terug als we uw klacht hebben ontvangen.
E-mail: klacht@dkmtools.nl

Klachten kunt u ook schriftelijk naar ons toesturen. Tip doe dit altijd aangetekend.

Schriftelijk:
DKMtools
T.a.v. Customer Contact Center
o.v.v. Klacht
Energieweg 47, 4906 CG Oosterhout

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Terug naar pagina Algemeen

Europe trustmark

Betaal met:

iDEAL