Vaak is een telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
U kunt uw klacht telefonisch aan ons doorgeven op (0) 168 357755. Buiten kantoortijden kunt u een terugbel-verzoek aanvragen. Wij nemen dan de volgende werkdag contact met u op. 
Ook kunt u uw klacht per email aan ons doorgeven.
Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Meld uw klacht aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat u van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw mail, nemen wij contact met u op. Samen komen we vast alsnog tot een goede oplossing.
U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden. 
Per email: u krijgt een ontvangstbevestiging terug als we uw klacht hebben ontvangen.
E-mail: klacht@dkmtools.nl
Klachten kunt u ook schriftelijk naar ons toesturen.
Tip doe dit altijd aangetekend.
Schriftelijk:
DKMtools
T.a.v. Customer Contact Center
o.v.v. Klacht
Energieweg 47, 4906 CG Oosterhout
Terug naar pagina Algemeen
 wereldwijde
wereldwijde  maritiem
maritiem  overheid
   overheid  onderwijs
  onderwijs landelijke bedrijven
    landelijke bedrijven  kopen op rekening
       kopen op rekening  franchisenemer
            franchisenemer  
Betaal met:
