thuiswinkel-lid

Heeft u een klacht?

Vaak is een telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen.

Bel ons gerust

U kunt uw klacht telefonisch aan ons doorgeven op (0) 168 357755. Buiten kantoortijden kunt u een terugbel-verzoek aanvragen. Wij nemen dan de volgende werkdag contact met u op.
Ook kunt u uw klacht per email aan ons doorgeven.

Bent u niet tevreden over de oplossing voor uw klacht?

Wij zijn pas tevreden als u tevreden bent. Meld uw klacht aan ons managementteam Klantenservice. We horen graag wat er is misgegaan en wat u van ons verwacht. Binnen vijf werkdagen na ontvangst van uw mail, nemen wij contact met u op. Samen komen we vast alsnog tot een goede oplossing.
U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden.
Per email: u krijgt een ontvangstbevestiging terug als we uw klacht hebben ontvangen.
E-mail: klacht@dkmtools.nl

Klachten kunt u ook schriftelijk naar ons toesturen. Tip doe dit altijd aangetekend.

Schriftelijk:
DKMtools
T.a.v. Customer Contact Center
o.v.v. Klacht
Energieweg 47, 4906 CG Oosterhout

Indien een klacht niet door ons kan worden opgelost kunt u deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl.
In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Terug naar pagina Algemeen

Europe trustmark

Betaal met:

iDEAL