Webshop Trustmark and customer reviews

Artikelnr.:98202500010
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 4,5 bar met flenzen

Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2
Leverancier:
Minimale afname1 stuk
Prijs per stuk € 455,05
btw (21%):€ 95,56
Prijs incl.btw:€ 550,61
 
ALTERNATIEF PRODUKT:
MEER IN DIT SEGMENT:
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2

Artikelnr.:98202000010
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 BSP 1/2" 4,5 bar -
Prijs incl btw: € 509,82

 more info
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2

Artikelnr.:98202000040
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 BSP 1/2" 10,0 bar -
Prijs incl btw: € 509,82

 more info
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2

Artikelnr.:98202000070
Bal Vlotter Condenspot SFK 40 BSP 1/2" 14,0 bar -
Prijs incl btw: € 509,82

 more info
SPECIFICATIES:
Gewicht:4,25 kg.
Fabrikantnr.: 150244
EAN: 3664446324297
IMPA: 752491
levertijd: 5-10 dagen/days

IN WINKELWAGEN:

Ayvaz

Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd

Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens

SFK-40
Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
Roestvrij staal -AISI 316 Ti
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
Max. Werkdruk: 16 bar
Max. Bedrijfstemperatuur:
?P: 4,5 / 8/10/14 bar
Verbinding: 220ºC
Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
chirurgie
Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
het afvoeren van eerste lucht.
Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
de verrichtingstemperatuur.
In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
tarief.
Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
op metalen afdichting.
Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
van de condenspot ingang.
Voordelen
1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
3 - Ingebouwde zeef
4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
6 - Lage onderhoudskosten
7 - Putweerstand bij waterslag




  • Steam equipment

  • Productnummer:150244

  • Stoom Pijpleiding systemen

  • Bal Vlotter Condenspot SFK 40 1/2" 4,5 bar met flenzen

  • Ayvaz.Bal Vlotter Condenspot SFK 40 Geflensd

    Drijvende kogelcondenspot SFK 40 BSP met flens

    SFK-40
    Dit type condenspotten bevat geen hendel binnenin, het enige bewegende deel is de haver zelf.
    De haver is gemaakt van roestvrij staal met een hoge oppervlaktekwaliteit.
    De maattolerantie van de vlotter is erg laag.
    Huis en GGG 40.3 nodulair gietijzer
    Roestvrij staal -AISI 316 Ti
    Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
    Max. Werkdruk: 16 bar
    Max. Bedrijfstemperatuur:
    ?P: 4,5 / 8/10/14 bar
    Verbinding: 220ºC
    Van een flens voorzien en van schroefdraad voorzien
    chirurgie
    Als de sifon koel is, gaat de luchtopening continu wijd open
    het afvoeren van eerste lucht.
    Wanneer koud condensaat de sifon binnenkomt, stijgt de haver om condensaat uit de kleppoort en zowel lucht als condensaat uit de opening te laten ontsnappen.
    Nadat alle aanvankelijke lucht en koud condensaat zijn afgevoerd,
    de apparatuur die is aangesloten op de condenspot bereikt
    de verrichtingstemperatuur.
    In dit geval daalt de hoeveelheid condensaat maar stijgt de temperatuur. Stoom komt samen met condensaat de sifon binnen, heet condensaat verwarmt de ventilatieopening en sluit voordat stoom kan ontsnappen.
    De vlotter kan zichzelf aanpassen aan de condensaatstroom
    tarief.
    Om stoomlekkage te voorkomen, is een afvoeropening
    altijd onder een bepaald niveau van water gehouden, samen met metaal
    op metalen afdichting.
    Voor de gevallen waaruit condensaatafvoer wordt bediend
    bij de cilinderdrogers ontstaat een bypassleiding boven het deksel
    met als doel de stoomvergrendeling te voorkomen. Het doel van
    Deze lijn is om de stoom af te voeren vóór de juiste timing
    van de condenspot ingang.
    Voordelen
    1 - Lage kosten van installatie en uitrusting
    2 - Ruimtebesparend, compact ontwerp
    3 - Ingebouwde zeef
    4 - Homogene slijtage op de oppervlakken
    5 - Weinig kans op uitval van een enkel bewegend onderdeel
    6 - Lage onderhoudskosten
    7 - Putweerstand bij waterslag
  • EAN nummer:3664446324297