dkmtools
thuiswinkel post
leveranciers

Klachtenprocedure

Ondanks dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Binnen één week na ontvangst van uw klacht geven wij u een inhoudelijke reactie op de klacht. In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.
Indien een klacht niet door ons kan worden opgelost kunt u deze indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, www.sgc.nl.
In geval van een klacht/geschil kunt u ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/

U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden.
Per email:de snelste oplossing, u krijgt een ontvangstbevestiging terug als we u klacht hebben ontvangen.
E-mail:info@dkmtools.nl

Klachten kunt u ook schriftelijk naar ons toesturen. Tip doe dit altijd aangetekend.

Schriftelijk:
DKMtools
T.a.v. Customer Contact Center
o.v.v. Klacht
4761RM, Zevenbergen

Terug naar pagina Algemeen